Masatenisi.org Forum

Tim'den Ekipman Tavsiyesi İsteyenler

Guest Nejdet

Merhaba arkadaslar,

Tim ile görüstüm.Foruma uye olup,ekipman konusunda yardim edecek.Kendisi numarali oyuncudur.Bildigimiz butun lastikleride denemistir.Tam merakli.

Isteyenler bildigi yabanci dilde sorar.(rusça,çince,japonca hariç)bilmeyenler turkçe sorar.Yabanci dil bilenler tercume yapabilir.Timde ingilizce cevap verecek.Ingilizce bilenler tercume yapabilir.boylelikle yabanci dilinizide gelistirmis olursunuz.Eger kimse tercume yapmazsa?is bana dusecek :asabi:

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Nejdet Bey,

Benim size bir sorum olacak. İmzanızdaki donanıma baktım da akustik ile 1.8 mm oynamanız ilgimi çekti. Ben de iki tarafta 1.8 mm lastik kullanıyorum. En son donic integra tahtaya arka yüz için 1.8 mm mambo h ön yüz için 1.8 coppa'da karar kıldım. Şimdilik gayet güzel gidiyor. Ama sizin kaliteli malzemeden anladığınızı bildiğimden merak ettim, sizin ön yüzde kullandığınız friendship lastik nasıl bir lastik acaba? Eğer orta sert bir lastikse ve klasik çin lastikleri kadar ağır değilse ilgimi çeker.

Bir de Tim Bey'e bir soru soracağım, ilgilenirseniz siz de yanıtlayabilirsiniz:

Dear Sir,

Yesterday I tried the racket of a friend of mine which was a viscaria blade with carbo sound on fh and stiga energy absorber on bh. He is working on flat hitting with the anti but he could not developed the stroke yet. But when I had a few rallies with the blade, I saw that I could flat hit with the anti and 90% of my hits did not come back. So I decided to compose a blade with anti on bh as a second alternative. Now I'am looking for an anti topspin rubber which is not so heavy and can be used for aggressive shots. I liked the stiga energy absorber but maybe there is a more convenient one for flat hitting? I made a quick search and found that for flat hitting yasaka anti power and toni hold anti top are populer too. My bh is not weak at all. I use it mostly for pushing, blocking and flat hitting. I rarely topspin from bh.

Regards.

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Arkadasim,ben kendi kismima cevap vereyim.

frienship sst cross.alround bir lastik.Kontrolu çok iyi,hizida offensif- diyebilirim.Ama benim için en buyuk ozelligi.Alçak atmasi.Bloklarida kolay olmasi.

ben sst cross u bachandimda kullaniyorum.ama hizlandirici solusyonla.Maalesef benimde degistirmem gerekli.Zira solusyonsuz bir sst cross,benim için butun ozelligini kaybediyor.

Ben kisa bir servisten sonra backhandimla sayi alirim.Bune mambo h ilede çok iyi yapiyorum.ama onuda zamklamak gerek.

SSt cross un bska bir ozelligi.Kesik toplara smash vurabilme kolayligi.Ama tabiki solusyon yasaklaninca,bu ozelliginde bir faydasi kalmiyor.zira hizi yetersiz

Tim soruna cevap verecektir.

selamlar

Akustik sorusunu cevaplamayi unutmusum.

Akustikle oynamamim en buyuk sebebi gine alçak atmasi.Küt vuruslar için ideal.Ama çok topspinle oynuyorsaniz,bence baska tahta arasaniz daha iyi olur.Birde mansi eli kuçukler için ideal.Sanki uzak dogulu insanlarin elleri için yapilmis!Ben bu sorunu,mansi biraz bantliyarak çözdûm.

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Nejdet Bey,

Benim size bir sorum olacak. İmzanızdaki donanıma baktım da akustik ile 1.8 mm oynamanız ilgimi çekti. Ben de iki tarafta 1.8 mm lastik kullanıyorum. En son donic integra tahtaya arka yüz için 1.8 mm mambo h ön yüz için 1.8 coppa'da karar kıldım. Şimdilik gayet güzel gidiyor. Ama sizin kaliteli malzemeden anladığınızı bildiğimden merak ettim, sizin ön yüzde kullandığınız friendship lastik nasıl bir lastik acaba? Eğer orta sert bir lastikse ve klasik çin lastikleri kadar ağır değilse ilgimi çeker.

Bir de Tim Bey'e bir soru soracağım, ilgilenirseniz siz de yanıtlayabilirsiniz:

Dear Sir,

Yesterday I tried the racket of a friend of mine which was a viscaria blade with carbo sound on fh and stiga energy absorber on bh. He is working on flat hitting with the anti but he could not developed the stroke yet. But when I had a few rallies with the blade, I saw that I could flat hit with the anti and 90% of my hits did not come back. So I decided to compose a blade with anti on bh as a second alternative. Now I'am looking for an anti topspin rubber which is not so heavy and can be used for aggressive shots. I liked the stiga energy absorber but maybe there is a more convenient one for flat hitting? I made a quick search and found that for flat hitting yasaka anti power and toni hold anti top are populer too. My bh is not weak at all. I use it mostly for pushing, blocking and flat hitting. I rarely topspin from bh.

Regards.

Hello,

a good anti for flat hitting is indeed the yasaka antipower, but a cheap alternative is the friendship RITC 804. This is also an anti-rubber with a very elastic sponge.

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

sevgili tim;

bu kargo ücreti konusuna bir çözüm getirmeyi düşünüyormusunuz, dandoy'da tahta ve lastikler için 50 € üzeri kargo ücreti ödemiyoruz, sizin böyle bir çalışmanız var mı acaba???

Dear Tim

What do you think about shipping to Turkey, because with Dandoy, purchases beyond €50 of rubber and blades are shippingcost-free?

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Guest Fadıl Olguner
Hello,

a good anti for flat hitting is indeed the yasaka antipower, but a cheap alternative is the friendship RITC 804. This is also an anti-rubber with a very elastic sponge.

Hi.what is your opinion about Dr Neubauer!s new antis?I know they are also good for flat hitting but the problem is their speed.I put virgin cork under Gorilla and Grzzly and they become a little bit controlable but this is not enough.How can I rise the control of these rubbers?Thanks

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hi.what is your opinion about Dr Neubauer!s new antis?I know they are also good for flat hitting but the problem is their speed.I put virgin cork under Gorilla and Grzzly and they become a little bit controlable but this is not enough.How can I rise the control of these rubbers?Thanks

:sasi:

:asabi:

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Arkadaslar,

Ingilizce yazan arkadaslar,

Lütfen sorularinizin,turkçesinide yazinizki herkes anlasin.(nede olsa ingiliz forumu degiliz!)

Tskler

Ben espirili bir yaklaşım olsun diye yapmıştım, İngilizceyi biraz anlarım. Ama yinede Türkçeside olsa iyi olur, burada herkes İngilizce bilmeyebilir.

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hello,

this is a difficult question. From customers I've heard that the new rubbers from Dr. Neubauer are not very good, they are even bad. You have to change your playing technique alot because it asks special technique. There is a DVD from dr. Neubauer that shows all these changing strokes.

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

dear Tim,

is there any rubber with glue effect which likes hurricane 2 ? it must be also ittf approved :P:

(hurricane 2 nin hormonlu versiyonu var mı diye sordum)

hello, the Friendship higher 3 and Faster 3 are like a hurricane 2, but with built in speed effect.

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Guest Fadıl Olguner
Hello,

this is a difficult question. From customers I've heard that the new rubbers from Dr. Neubauer are not very good, they are even bad. You have to change your playing technique alot because it asks special technique. There is a DVD from dr. Neubauer that shows all these changing strokes.

Hi Tim,I have watched Doctor!s DVD at least ten times.In this DVD doctor has been doing every stroke very well but when we try to do the same although I hava been playing with anti and long pimples since 1986 and trained with his new anti rubbers more than 100 hours I could not play well .I even changed the sponce with Hallmark Mirage sponce but this daminished the spinreversal.So I agree with your customers Gorilla and Grizzly are bad rubbers.Thank you very much for your interest Merhaba Tim.Doktorun DVDsini en az on kere izledim.Doktor bu DVD de her vurusu cok iyi yapıyor aynısını biz yapmaya çalısınca 1986 yılından beri anti ve uzun tırtılla oynamama ve bu lastiklerle 100 saatin uzeinde antreman yapmama ragmen iyi oynayamıyorum.Sungerini Hallmark Mirage sungeri ile bile degistirdim fakat bu spini geri dondurme ozelligini yok etti.Sonucta ben de sizin musterilerinizle aynı fikirdeyim.Gorilla ve Grizzly kotu lastiklerdir.İlginize cok tesekkur ederim

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Guest Fadıl Olguner
Hello,

Hi Tim,I have watched Doctor!s DVD at least ten times.In this DVD doctor has been doing every stroke very well but when we try to do the same although I hava been playing with anti and long pimples since 1986 and trained with his new anti rubbers more than 100 hours I could not play well .I even changed the sponce with Hallmark Mirage sponce but this daminished the spinreversal.So I agree with your customers Gorilla and Grizzly are bad rubbers.Thank you very much for your interest Merhaba Tim.Doktorun DVDsini en az on kere izledim.Doktor bu DVD de her vurusu cok iyi yapıyor aynısını biz yapmaya çalısınca 1986 yılından beri anti ve uzun tırtılla oynamama ve bu lastiklerle 100 saatin uzeinde antreman yapmama ragmen iyi oynayamıyorum.Sungerini Hallmark Mirage sungeri ile bile degistirdim fakat bu spini geri dondurme ozelligini yok etti.Sonucta ben de sizin musterilerinizle aynı fikirdeyim.Gorilla ve Grizzly kotu lastiklerdir.İlginize cok tesekkur ederim

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Dear Tim,

I need a rubber which has a

soft sponge (or medium-soft ),

grippy (not tacky) topsheet,

ALL+ / OFF- speed

and reasonable price. ( 25 euro max).

Must be durable too, at least for 6 months.

I am an amateur player still practicing shots and footwork :pembe: . Guess i'm an ALL+ style player. :huh:

I'm playing with Samsonov alpha + Mambo H (1.8 mm on BH / 2.0 mm on FH).

I don't glue.

I have difficulty in looping heavily underspin balls (especially on BHside) and flipping short serves with my unglued rubbers. Hit the net most of the time :down: . I think Mambo H's sponge is too hard for me and it's a little bouncy. I don't want to spend my money on these new "speed glue effect" integrated rubbers :kizgin: . They are too expensive and they don't last long.

I've done some research :sasi: and found :

Donic Coppa Tagora, Stiga Mendo Energy, Butterfly Sapphira. What do you suggest?

Thanks a lot for your reviews.

--------------------------------------------------------------------------------

Türkçesi :

Ben yumuşak süngerli, topu tutan ama yapışkan olmayan, all+/off- hızında, makul fiyatlı ve dayanıklı (en az 6 ay) bir lastik arıyorum. Ben hala vuruşları ve ayak hareketlerini öğrenmeye çalışan amatör bir oyuncuyum. Sanırım all+ tarzında oynuyorum. İmzamdaki ekipmanı kullanıyorum. Lastikleri solüsyonlamıyorum (Yasak zaten ama yine de yaziym dedim). Çok kesik toplara spin çekmekte ve masa üstünde top açmakta zorlanıyorum. Çoğunlukla topu fileye takıyorum. Sanırım Mambo H'in süngeri benim için fazla sert ve lastik topu fazla zıplatıyor. Paramı yeni çıkan solüsyon etkili lastiklere harcamak istemiyorum. Çok pahalılar ve hiç dayanmıyorlar. Biraz araştırma yaptım ve şu lastikleri buldum : Donic Coppa Tagora, Stiga Mendo Energy, Butterfly Sapphira. Siz ne önerirsiniz? Yorumlarınız için çok teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Dear Tim,

I need a rubber which has a

soft sponge (or medium-soft ),

grippy (not tacky) topsheet,

ALL+ / OFF- speed

and reasonable price. ( 25 euro max).

Must be durable too, at least for 6 months.

I am an amateur player still practicing shots and footwork :pembe: . Guess i'm an ALL+ style player. :huh:

I'm playing with Samsonov alpha + Mambo H (1.8 mm on BH / 2.0 mm on FH).

I don't glue.

I have difficulty in looping heavily underspin balls (especially on BHside) and flipping short serves with my unglued rubbers. Hit the net most of the time :down: . I think Mambo H's sponge is too hard for me and it's a little bouncy. I don't want to spend my money on these new "speed glue effect" integrated rubbers :kizgin: . They are too expensive and they don't last long.

I've done some research :sasi: and found :

Donic Coppa Tagora, Stiga Mendo Energy, Butterfly Sapphira. What do you suggest?

Thanks a lot for your reviews.

--------------------------------------------------------------------------------

Türkçesi :

Ben yumuşak süngerli, topu tutan ama yapışkan olmayan, all+/off- hızında, makul fiyatlı ve dayanıklı (en az 6 ay) bir lastik arıyorum. Ben hala vuruşları ve ayak hareketlerini öğrenmeye çalışan amatör bir oyuncuyum. Sanırım all+ tarzında oynuyorum. İmzamdaki ekipmanı kullanıyorum. Lastikleri solüsyonlamıyorum (Yasak zaten ama yine de yaziym dedim). Çok kesik toplara spin çekmekte ve masa üstünde top açmakta zorlanıyorum. Çoğunlukla topu fileye takıyorum. Sanırım Mambo H'in süngeri benim için fazla sert ve lastik topu fazla zıplatıyor. Paramı yeni çıkan solüsyon etkili lastiklere harcamak istemiyorum. Çok pahalılar ve hiç dayanmıyorlar. Biraz araştırma yaptım ve şu lastikleri buldum : Donic Coppa Tagora, Stiga Mendo Energy, Butterfly Sapphira. Siz ne önerirsiniz? Yorumlarınız için çok teşekkürler.

Hello,

a good choice could be torpedo soft, which is a lot softer than Mambo H. You could also go for basic Sriver FX, maybe in 2,1mm for some speed. These rubbers are playable for at least 6 months.

regards,

Tim

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hello Tim,

I used to play with Tackifire Special 1.9 , I learned the game with it, now I switched to Sriver L but I am not very satisified with it as much as Tackf. Sp. Altough that I still keep it becase its relativly easy to loop.

Can you give me an advice for a rubber thats very close to Tackf. Sp. characteristics. I don't see it sold in stores or they are expensive becase it has limited supplies. As I see it is not futured in Butterfly's site. Also I wish to learn the difference of Tackifire C.

Also I need an advice that what kind of blade does Tack. sp. alike rubbers suite. I am thinking of buying Xiom Stradivarius. Can you make an comment about it?

Thanks.

-----------------

Merhaba Tim

Tackifire Special 1.9 ile bu oyunu oynamayı öğrendim. Şimdi Sriver L ile oynuyorum ama çok memnun değilim. Tack. Sp. nin karakterine yakın bir lastik tavsiye eder misin? Bir de Tackifire C nin farkını bana söyleyebilir misin?

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

• Konuyu Görüntüleyenler   0 members

• Bu sayfayı inceleyen kayıtlı kullanıcı yok
  • Çevrimiçi Kullanıcılar   1 Üye, 1 Gizli, 95 Misafir (Tam liste)

• Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu sitede size daha iyi yardımcı olabilmek için çerezler kullanılır. Çerez ayarlarınızı buradan yapabilirsiniz, veya devam ederseniz çerez kullanımını kabul etmiş sayılırsınız..