musab kara

Zayiflamak Icin Masa Tenisi..

Recommended Posts

Ortalama bir insan sadece masa tenisi oynayarak ve yemesine dikkat ederek zayiflayabilirmi. Oyleyse he kadar antreman he kadar yemege dikkat gerekir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Forumdaşların kahir ekseriyeti, benim gibi bu sporu çok severler, tutkuyla bağlıdırlar....hemde göbeklerine ve bıngıllarına bakmadan:)))))

  • Like 1

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Masa tenisi kilo verdirir örneği bende şu an 123 kilodan 115 e düşmüş durumdayım. Yalnız beslenme en az spor kadar önemlidir. Eğer ki masa tenisini tempolu ve 1-2 saat ortalama ile günlük oynayabilirsen ve ter atabilirsen karbonhidrat ağırlıklı değil protein ağırlıklı ve yağı çok az tuz kullanmazsan başarabilirsin. Yalnız hangi sporu yaparsanız yapın mutlaka spor başlangıç seviyenize göre 2 gün antrenman 1 gün dinlenme yada ileri derecede oynuyorsanız 3 gün antrenman 1 gün dinlenme yapmalısınız. Unutmayınız kardiyovasküler antrenmandan sonraki 24 saat süre önemlidir. Asıl yağı o sürede yakar vucut. Ama diyet ve spor bilgili bir eğitmenden beslenme ve atnrenman programı alınarak yapılmalıdır.

  • Like 5

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

1994 yılında günde en az 3-4 saat oynayarak ve beyaz ekmek, un, tuz, makarna ve pirinci keserek 32 kg vermiştim 1 yıldan fazla sürmüştü. Yıllar içinde tekrar kilo aldk tabii :frust:

Şimdilerde de 120 kg dan 115 kg a düştüm :thup: .

Gene az yemeye çalışıyorum ve masa tenisine devam... Sadece masa tenisi oynayarak bu iş olmuyor. Beslenme düzenini de değiştirmek şart. Benim gibi ekmek düşkünüyseniz, sırf ekmeği keserek bile zayıflayabilirsiniz.

Yapmaktan usanmadığım tek spor masa tenisi zaten. Diğer spor dallarını uzun süreli yapmak beni usandırıyor.

İyi forumlar...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bak burada çok önemli bir bilgi var. forumda oynayan oyuncuların ve yaşını almış olanların seviyesini ele veriyor bu başlık. Kuru olanlardan korkma fazla tehlikeli değil yani S ve M bedenlerini giyenler. örnek selim abi, necati abi, ben..

ama tontiş olanlar bunun aksine çok tehlikelidir. bedeni L, XL filan olmuşsa kıvama gelmiş demektir. Öyle ki tontiş bu yenerim diye geçersin karşısına kolunun altına raketi verirler ne olduğunu bile anlayamazsın

  • Like 6

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bak burada çok önemli bir bilgi var. forumda oynayan oyuncuların ve yaşını almış olanların seviyesini ele veriyor bu başlık. Kuru olanlardan korkma fazla tehlikeli değil yani S ve M bedenlerini giyenler. örnek selim abi, necati abi, ben..

ama tontiş olanlar bunun aksine çok tehlikelidir. bedeni L, XL filan olmuşsa kıvama gelmiş demektir. Öyle ki tontiş bu yenerim diye geçersin karşısına kolunun altına raketi verirler ne olduğunu bile anlayamazsın

Ehem...

Artık ekmek arası patates yiyip üzerine de tatlı niyetine makarna mı yesek..

 

Yahu arkadaş Kocaeli Forum tişörtünü L beden almıştım Tufan hocam, ben ikinci (pazar) günü gelince başkasına tokalamış,,tam açıkta kalmıştım Tsubasa kendi tişörtünü bana vermişti....hemide XL ...

Hemen giydim dar oldu...yıkandıktan sonrada streç oldu...

Ben miyim S (yada M) yoksa tişört mu anlıyamadım..

  • Like 1

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

tamamen yanlıs gorusler bunlar. 112 ye cıkmıstım en son sonra masa tenisi ile kilo veridigimi fark edip 102 kilodayken gene yemekler ile aramı duzeltince 105 e cıktım. en guzeli hic spor yapmamak sanırım. hem ucuz hem dinlendirici asd

  • Like 5

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

masa tenisi oynarken zayıflamak kiminle oynadığınıza bağlı.ayaklarınızı,vücudunuzu sağlam çalıştıran bir rakibiniz varsa,evet kilo verirsiniz.ama dar alanda yapılan bir spor olmasından dolayı diğer bazı sporlara da yönelmek lazım.

kilo vermek için

1.koşu-bisiklet-yüzme tarzı yağ yakmayı sağlayacak bir spor.

2.düzenli uyku ve dinlenme,

3. fast food lardan uzak durmak,tatlılara balıklama atlamamak gerekli.yani faydalı olan olsa bile fazla yağlı yememek,karbonhidrat ve proteini de spor yapmayacaksak/vücudu bolca çalıştıran işlerle uğraşmıyorsak,abartmamak (protein de şayet fazla hareket eden biri değilseniz,karbonhidrat gibi bir bölümü vücut tarafından yağa çevrilerek depolanır,yani göbek yapar.)

not:belli bir yaştan sonra metabolizma gözde görülür bir şekilde yavaşlar. (siz deyin 30,ben diyim 35. kişiye göre değişir ama bir şekilde bu gerçekleşir,istisnalar hariç) bunun için gerçekten 40-45 ve üstündekilerin çok az yemesi lazım.çünkü vücut belli bir dönemden sonra hep biriktirme eğiliminde oluyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Konuyu Görüntüleyenler   0 members

    Bu sayfayı inceleyen kayıtlı kullanıcı yok

  • Çevrimiçi Kullanıcılar   3 Üye, 0 Kayıtsız, 12 Misafir (Tam liste)